vineri, 3 aprilie 2009

CNA Regina Padurii

Draga Blogule..sa`ti fac o scurta descriere a mirobolantei noastre scoli.Incepem cu personajele de baza si perlele lor:
Alberto si ascutitoarea.
Stii ascutitorile de la Mazare? Hai ca trebuie sa le stii. Sunt ca niste rasnite.Tragi de o chestie, infigi creionul si dai la manivela.Intr`o zi de joi, cand noi aveam desen vine Alberto .. cu creioanele neascutite si ii cere lui George o ascutitoare.Respectiv rasnita. Se uita la ea ca la masini straine si incearca sa infiga creionul in ea. FAIL.
Incerc sa-i explic:
-Alberto, tragi de chestia aia si infigi creionul. $
Infige creionul fara sa traga.
-Nu asa, mama, tragi de chestia aia si dupa infigi creionul.
Bun.Executa corect.
-Acum invarti de manivela.
Invarte, dar invers.
-Nu asa, mama, invers.
Intoarce ascutitoarea cu capul in jos si continua sa invarta.
-Nu,dragule, nu asa ca o strici.Invarti invers, nu intorci ascutitoarea invers.
Se uita la ea, apoi la ascutitoare, isi face cruce si sopteste “Doamne fereste”. Intre timp toti ne stricam de ras, bineinteles. Ascute un creion. Doua creioane, trei, patru si cinci.Gata. A terminat. Isi mai face o data cruce si se uita la Ana ( colega lui ):
-Pe vremea mea erau ascutitori d`alea normale : invarti creionu` nu ascutitoarea.
Am zambit si i-am spus cu o voce mai joasa, ca si cum mi-as spune mie, dar destul de tare incat sa auda si el.
-Sau mai simplu : cu cutitu` sau lama. Defapt se gadea ca ascutea cu dintii da` a zis sa taca din gura.

Madalin si automatul de cafea.
Dupa faza cu Alberto, cobor pana la et 1. Madalin si automatul de cafea.Baga banii.Bun. Aparatu` scoate zgomote.Bun. Da` Madalin se gandeste in felul urmator: ceva e gresit. Se apleaca, se uita, bate putin in el, se mai uita si dupaia se intoarce, ridica din umeri si zambeste. In timpul asta cafeaua e gata.Am zambit cat de sarcastic posibil si am plecat.Mai incolo nu stiu..cred ca s-a descurcat el.
Nu mai spun de Alex si batu`. Ei bine, i-am dat lu` Alex un pachet de chibrite. A incercat sa aprinda unu, fara sa observe ca era doar un bat. Si dadea Alex al nostru din bat fara sa se uite.Dupa vreo 10 incercari, i`am spus:
-Mama,vezi ca e bat, nu chibrit.
Ia altul. Se rupe. Mai ia unul. Se arde la mana. Ei, si pentru ca toate se termina, ia un chibrit si`l aprinde ca lumea.
Probabil mai sunt mii de exemple. Eu numai pe astea mi le amintesc acum.

Si cativa profesori:
Profu` de muzica - Asta are o problema la circuite. Ori i s-a stricat banda ori e dat pe repeat ori a facut scurt circuit si in manualu de utilizare nu scrie nimic despre astea.
-Esti nesimtita! Esti nesimtita ! Esti nesimtita. Esti nesimtita. Cum iti permiti? Da` cum iti permiti? Cum iti permiti? CUM ITI PERMITI ?!
Of, of, domn` profesor..
Profu` de desen Am de desenat un sfert de fata de ghips.Este format dintr`o placa de ghips si un sfert de fata facuta tot din ghips.Tehnica e asa:
1.Desenezi placa.
2.Te raportezi la ea ca sa faci fata.
Wka, fata desteapta, a facut mai intai fata. Nici o problema.Profu se uita la mine si spune:
-Fa placa !
Ok.Execut.
-E stramba ! Vezi ca si cum ai vedea prin ghips.Vezi si ce nu vezi !
?!WTF?!
Profa de chimie( a.k.a Pitzi Bau-Bau) care se imbraca ca un semafor stricat astfel incat sa ii observam noi..ahm, sunca?Ah, si paru`! Dumnezeule,paru`! Zici ca`i bagata la 2.20 ! Si femeia s-a vopsit si blonda ! Yack! Cam asa a mers o ora de chimie de semestru` trecut: Prima jumatate de ora:Urla.Bine, ne`am obisnuit cu asta deja.Ora 6:25.Vine o prietena de`a ei (a.k.a Pitzi Jr ). Urla si mai tare ca sa vada prietena ei (fata, la naiba !) ce “cool” e ea. Ei,serios, hai nu pe bune? Stii chimie si esti “cool”? Femeie, la 2 luni dupa ce ai venit in scoala asta habar n-aveai unde e CABINETU` DE CHIMIE ! Dupa ce ca era sa cazi de pe toace cand ti-a sunat telefonu` ( Inna – Hot ) si dupa ce zici ca esti umflata cu pompa mai esti si smechera cu noi!
Profa de italiana – Ah, marea doamna. Are o mare problema cu noi, ca nu stiu ce facem gresit si aia si aia .. ma lasi, femeie ? In afara de faptul ca poarta aceeasi fusta de o luna incoace si are paru vopsit in trei culori ( vorbesc foarte serios , ¾ roscat cu suvite blonde si restul negru ) mai are si pretentia sa ne tinem gurile sa o lasam pe ea sa-si faca treaba. Dar, ah, ea e o doamna .. si noi nu. La naiba. Ce sa spun. Stii ce ( nu ) e ciudat? De fiecare data cand o vada am o viziune : eu, o tigaie si capul ei ... ahhh .. ce placut!
Citez :
Raluca, ai numai vicii! Fumezi, stai cu baieti .. Esti patologica!
Ma oftic de mor ca nu i-am replicat atunci. Ma gandeam sa-i zic : Daca dvs ati trait in pestera si ati facut copii cu canguri, e treaba dvs. Eu imi rezerv dreptul de a sta cu cine vreau . Si pana la urma care e problema ei daca stau cu baieti .. zi mersi ca sunt straight, femeie!
Ei, las’ ca doar o sa-ti creasca si tie odraslele si vezi tu atunci pe dracu’ !
Cred ca deja v-am plictisit cu minunatul liceu de arta din Constanta. Daca e postez si partea aIIa .. mai incolo.

Niciun comentariu: